۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85041327
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گرد و خاک همرفتی در راه خوزستان

۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴
کد خبر: 85041327
گرد و خاک همرفتی در راه خوزستان

اهواز - ایرنا - اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع تند باد و گرد و خاک همرفتی از روز دوشنبه به استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: بالا بودن ضرایب ناپایداری، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه ای و احتمال رخداد گرد و خاک همرفتی و موقتی در مناطق جنوب غربی استان(شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان) از اوایل وقت دوشنبه هشتم اسفند ماه تا عصر همان روز پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: طی امروز و فردا با عبور موج ضعیف بارشی احتمال رگبار، رعد وبرق و وزش بادهای متوسط گاهی تندباد لحظه ای به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و جنوبی استان وجود دارد.

محمد سبزه زاری افزود: بارش‌ها به صورت پراکنده در روز سه شنبه در ارتفاعات استان ادامه خواهد داشت؛ شمال خلیج فارس طی امروز و فردا مواج و در برخی ساعات احتمال رگبار پراکنده و رعد وبرق وجود دارد.

وی ادامه‌داد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۲۹.۷ و ایذه با ۸.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۲۹.۷ و حداقل ۱۵.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان شنبه با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به ورود موج جدید بارشی و مواج شدن شمال خلیج فارس از روز یکشنبه تا دوشنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha