خیرین از مهم‌ترین عوامل ارتقای شاخص‌های مشارکت اجتماعی هستند

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خیرین نیک‌اندیش و مجمع‌های خیرین از مهم‌ترین عوامل ارتقای شاخص‌های مشارکت اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز یکشنبه در نخستین مجمع عمومی و انتخابات هیأت امناء و هیأت مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی چهارمحال و بختیاری که با حضور قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد، تأکید کرد: انسجام اجتماعی و مشارکت‌های عمومی عامل اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به‌شمار می‌رود.

وی یکی از شاخص‌های مهم ارتقای مشارکت اجتماعی را وحدت، انسجام و وفاق دانست و افزود: خیرین نیک‌اندیش و مجمع‌های خیرین از مهم‌ترین عوامل ارتقای شاخص‌های مشارکت اجتماعی است.

حسین‌میرزایی از فعالیت و مشارکت خیران نیک‌اندیش چهارمحال و بختیاری به‌منظور پیشرفت در روند توسعه استان قدردانی و تصریح کرد: مجمع خیرین یاریگران زندگی می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی، نجات انسان‌ها و سرعت‌بخشی به روند توسعه همه‌جانبه این استان کمک می‌کند.

وی یادآور شد: پیشگیری، درمان و صیانت از مهم‌ترین برنامه‌های اصلی و اولویت‌دار مجمع خیرین یاریگران زندگی چهارمحال و بختیاری است که به کمک و همکاری همگان نیاز دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تقویت باورهای دینی در جامعه و نهادینه شدن آن به‌طور یقین باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

حسین‌میرزایی گفت: مجمع خیرین یاریگران زندگی چهارمحال و بختیاری باید به‌گونه‌ای فعالیت کند که برای استان‌های کشور به یک الگوی ارزشمند تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، در پایان این نشست علیرضا نبی، میترا نجفیان، مسعود سوردی، کمال اکبریان، علی دانشمند، مرتضی هاشم‌زاده و غلامرضا رئیسی دهکردی به‌عنوان اعضای اصلی، حیدر علی‌پور دهکردی و رضا بادپروا به‌عنوان اعضای علی‌البدل و مسعود کاویانی به‌عنوان بازرس اصلی و حجت‌الله قائدی به‌عنوان بازرس علی‌البدل مجمع خیرین یاریگران زندگی چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.

در حاشیه سفر قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به چهارمحال و بختیاری پارکینگ خودروهای توقیفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در زمینی به وسعت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین و زیربنای ۱۲۰ متر مربع با ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست‌جمهوری با ظرفیت نگهداری ۳۰۰ خودرو بهره‌برداری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha