۸ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85041817
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دمای چهارمحال و بختیاری در هفته جاری روند افزایشی دارد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت دما در استان در هفته جاری به ویژه از روزهای پنجشنبه و جمعه روند افزایشی به خود می‌گیرد.

معصومه نوروزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح روز دوشنبه شهرکرد با سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به همراه همدان و بجنورد سردترین مراکز استان‌های کشور گزارش شد اما کوهرنگ با پنج درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه استان ثبت شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده کمینه دما در شهرکرد به بالای صفر برسد اما با توجه به نوسانات دمایی و وجود سامانه‌های بارشی در استان احتمال کاهش دما نیز وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عبور یک سامانه بارشی ضعیف از استان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، تصریح کرد: این سامانه به ویژه در مناطق جنوبی و شرقی استان از جمله لردگان، مالخلیفه و فلارد منجر به بارش باران می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: پس از عبور این سامانه، از نیمه دوم اسفند بارش‌ها در استان بهبود می یابد و وضعیت بارش ها به صورت نرمال با گرایش بیشتر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha