۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85042440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمان یکساله برای راه اندازی قطعه دوم قطار شهری کرج تعیین شده است

کرج - ایرنا- استاندار البرز با اشاره به راه اندازی آزمایشی قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج گفت: تا اواخر سال آینده برای تکمیل قطعه دوم این خط زمان تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز دوشنبه در حاشیه راه اندازی آزمایشی قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج افزود: با برنامه ریزی دقیق و براساس تعهدات پیمانکار قطار شهری تا اواخر سال آینده ایستگاه متروی چهار راه طالقانی به ایستگاه شهید سلطانی کرج می رسد.

وی ادامه داد: انتظار می رود سایر خطوط قطار شهری کرج تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و در اختیار مردم شریف کرج قرار گیرد.

عبداللهی گفت : راه اندازی قطار شهری کرج مرهون تلاش ها و پیگیری های تمامی مدیران ادوار گذشته تاکنون است که قدردان همت والای این عزیزان هستیم.

وی افزود: کرج به عنوان چهارمین کلانشهر کرج پس از ۲۰ سال به امکان مهم قطارشهری در راستای توسعه حمل و نقل عمومی که نشانگر عزم توسعه یافتگی در کشور است، رسید.

استاندار البرز گفت: برای کلانشهر کرج ۶ خط مترو تعریف شده است که در زمان حاضر بخشی از خط ۲ مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز ۶.۵ کیلومتر شامل ۲ ایستگاه برای استفاده مردم آماده شد.

وی افزود: با برنامه ریزی دقیق و براساس تعهدات پیمانکار مربوطه تا دهه فجر ۱۴۰۲ به ایستگاه شهید سلطانی خواهیم رسید. عبداللهی گفت: درصدد هستیم که این امکان را تا داخل شهر فردیس ادامه دهیم تا شهر پرجمعیت فردیس نیز از گره های ترافیکی درون شهری رها شود که بخش بالایی از تحقق این امر در گرو تعامل شهرداری های مربوطه است.

قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶.۵ کیلومتر امروز با حضور وزیر کشور به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

خط ۲ قطار شهری کرج کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه از سال ۸۵ عملیات اجرایی آن آغاز شده و تاکنون یک قطعه آن به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha