۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85086390
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مدیریت شهری کرج ملزم به تکمیل قطار شهری شد

۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبر: 85086390
مدیریت شهری کرج ملزم به تکمیل قطار شهری شد

کرج - ایرنا- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: با توجه به اهمیت زیست محیطی قطار شهری، شهرداری کرج ملزم به رفع نواقص و تکمیل قطعات خط ۲ متروی این کلانشهر شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا رحیمی روز سه شنبه در حاشیه نشست فوق العاده کارگروه قطار شهری کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران و مشاوران این پروژه برگزار شد، گفت: کمیته و کارگروه های تخصصی در دوره ششم شورای شهر برای کمک و تسهیل کار در شهرداری و همچنین در راستای پیشبرد پروژه ها تشکیل شد که باید مدیریت شهری به تصمیم های این کارگروه ها توجه کند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج اظهار کرد: تکمیل بخش های دیگر از خط ۲ قطار شهری کرج و رفع نواقص فنی این پروژه از اولویت های کاری سال جاری است .

رحیمی بر رفع نواقص فنی قطعه نخست قطار شهری کرج تاکید کرد و گفت: موانع اجرای پروژه قطار شهری باید هر چه سریع تر برطرف و خدمات لازم به شهروندان ارائه دهد.

وی یادآور شد: تامین منابع مالی و آماده سازی رام دوم قطار شهری کرج از مهمترین تکالیف مدیریت شهری این کلانشهر در روزهای آتی است.

عملیات احداث خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه از سال ۱۳۸۵ آغاز شد و تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این خط حفاری شده است .

قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶.۵ کیلومتر اواخر سال گذشته با حضور وزیر کشور به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha