۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85042483
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

تیم‌های برتر مدارس فوتبال گیلان انتخاب شدند

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸
کد خبر: 85042483
تیم‌های برتر مدارس فوتبال گیلان انتخاب شدند

رشت - ایرنا - مسئول مدارس فوتبال هیات فوتبال گیلان گفت: تیم‌های برتر زیر ۱۰ و ۱۲ سال این مدارس پس از برگزاری سه مرحله مسابقه از سوی استعدادیابان هیات فوتبال استان انتخاب شدند.

سیدامیر فرحسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله نهایی جشنواه مدارس فوتبال زیر ۱۰ سال گیلان در صومعه‌سرا انجام شد که در نهایت ۱۰ بازیکن برتر انتخاب شدند و به عضویت تیم گیلان درآمدند.

وی افزود: در مرحله نهایی این جشنواره، ۳۹ بازیکن برتر زیر ۱۰ سال از مدارس فوتبال شهرهای مختلف گیلان حضور یافتند که سرانجام پنج بازیکن از بندرانزلی، ۲ بازیکن از فومن، یک بازیکن از صومعه سرا، یک بازیکن از املش و یک بازیکن هم از لاهیجان به تیم زیر ۱۰ سال مدارس فوتبال گیلان راه یافتند.

وی ادامه داد: بر این اساس، آرتین فرح، جواد صیادنورانی، آرتین حسن‌زاده، هیراد جوزی و حامی علی‌محمدی از بندرانزلی، ایلیا عاشورزاده از فومن، محمدطاها فتحی‌نژاد از فومن، ماهان حاصل‌مهری از لاهیجان و بردیا علی‌بابایی از املش به عضویت تیم منتخب زیر ۱۰ سال مدارس فوتبال گیلان درآمدند.

مسئول مدارس فوتبال هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: همچنین آریا شادی و امیررضا برنجی از رشت، آریا رمضانی و امیرعباسی کریمی از لاهیجان به عنوان بازیکنان ذخیره تیم زیر ۱۰ سال مدارس فوتبال انتخاب شدند.

وی به انتخاب تیم زیر ۱۲ سال مدارس فوتبال نیز اشاره کرد و گفت: مرحله نهایی جشنواره مدارس فوتبال زیر ۱۲ سال گیلان در لاهیجان برگزار و در نهایت ۱۹ بازیکن برتر معرفی و به عضویت تیم استان درآمدند.

فرحسینی افزود: روهام پاک‌رو، مسیحا نوروزی، ابوالفضل امیری، رادین رحیمی، امیرمحمد علیپور، پرهام تشکری، امیرمهدی دیدار، امیرعلی غم‌انگیز، یوسف رحمان‌پور، حافظ زارع خوش‌چهره، آرمین نعمتیان، طاها طبایی، آراد بهروزی، امیرپارسا نورنژاد، یاسان روحی، طاها مومنی، پویان مهدویان، امیرطاها علیزاده و محمد محرم‌زاده به عضویت تیم زیر ۱۲ سال مدارس فوتبال گیلان درآمدند.

وی ادامه داد: جشنواره مدارس فوتبال گیلان طی سه مرحله انجام شد که ابتدا این جشنواره به صورت شهرستانی، سپس منطقه‌ای و در نهایت نیز نفرات برتر مناطق که در سه منطقه در سطح استان برگزار شد، در مرحله نهایی حضور یافتند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ممکن است فدراسیون فوتبال جشنواره مدارس را برگزار کند و یا اردوی تیم ملی تشکیل شود، تیم گیلان در ۲ رده سنی زیر ۱۰ و زیر ۱۲ سال آماده است تا در صورت برپایی این جشنواره این ۲ تیم از گیلان حضور یابند و یا چند بازیکن برتر و طبق سهمیه درنظرگرفته شده برای گیلان، این بازیکنان در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت.

در استان گیلان حدود ۱۵۰ مدرسه فوتبال فعالیت دارند که از این تعداد، نزدیک به یکصد مدرسه فوتبال دارای مجوز و مابقی بدون مجوز، به فعالیت مشغولند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha