شهردار: ساماندهی بازارهای اردبیل مستلزم همکاری هیات امنای بازار است

اردبیل-ایرنا- شهردار اردبیل گفت: ساماندهی بازارهای اردبیل مستلزم همکاری هیات امنای بازار است و در صورت عدم همکاری بازاریان شهرداری اقدام به پلمب این بازارها خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، محمود صفری روز دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی اصناف و بازاریان و جمعی از فرهیختگان اردبیل اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال قطعه زمین برای آینده‌ عمرانی شهر در اختیار شهرداری اردبیل است که سرمایه‌ای بزرگ برای آینده‌ اردبیل است.

وی با اشاره به مشکلات بازارهای صدف، صفویه، امام حسین(ع) و بازار حاج‌یوسف اردبیل اظهار کرد: برای ساماندهی این بازارها نیازمند همکاری هیات امنای بازار هستیم و در صورت نبود همکاری بازاریان، شهرداری اقدام به پلمب این بازارها خواهد کرد چرا که امنیت جان شهروندان برای ما بسیار مهم است.

شهردار اردبیل همچنین از ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش و زیباسازی سیما منظر شهری خبر داد و گفت: به منظور کاهش ترافیک در شهر اردبیل و ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش چهار مکان بزرگ در نظر گرفته شده که اواخر فروردین سال آتی در اختیار دارندگان وانت بارها قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده برای احیای تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: با احیای تیم فوتبال شهرداری اردبیل هم‌اکنون چهار تیم فوتبال شهرداری در لیگ‌های معتبر کشوری حضور دارند.

صفری از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی- ورزشی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری خبر داد و گفت: برای اجرای برنامه‌های حوزه فرهنگی و ورزشی در سال آینده ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار اردبیل درباره عملیات اجرایی پل بسیج افزود: پل بسیج در جهت تکمیل کمربندی دوم اردبیل به‌عنوان بزرگترین و تاثیرگذارترین پل روگذار شهری طراحی و اجرا می‌شود که نقش تاثیرگذاری در کاهش بار ترافیکی شهر در آینده‌ای نزدیک ایفا خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha