حفظ و تقویت اقتدار نظام اسلامی در گرو همراهی هدفمند مردم و مسئولان است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حفظ و تقویت امنیت پایدار و اقتدار نظام اسلامی در گرو همراهی هدفمند مردم و مسئولان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در کلاس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: تلاش برای پیشرفت و شکوفایی جامعه و تقویت بنیه اقتصادی ملت وظیفه اصلی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای ماموریت‌های محوله بهره بگیرند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: برآیند کار مسئولان نظام باید افزایش بهره وری، تقویت وحدت ملی و سرعت بخشی به توسعه همه جانبه کشور باشد و در راستای تحقق این اهداف عالیه باید تمام وقت و انرژی خود را بکار بگیرند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: شناسایی مشکلات و چالش‌ها، اتخاذ تدابیر خلاقانه و اثرگذار و راهبردهای کاربردی در تحقق اهداف کلان نظام اسلامی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه لایه مدیریتی جامعه قرار گیرد.

وی از مسئولان به دلیل حضور در آیین استقبال و شرکت در نشست‌های مختلف رئیس قوه قضاییه که هشتم اسفندماه به استان مرکزی سفر کرده بود، گفت: امید است حضور هیات عالی قضایی به استان منشاء آثار و برکات باشد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نظام حقوقی جمهوری اسلامی در تمام جهان بی‌نظیر است، بیان کرد: نظام حقوقی کشور ما مبتنی بر توحید و آموزه‌های مقدس دینی و اهل‌بیتی است و در صدور تمامی احکام رضایت خداوند در نظر گرفته می‌شود، اما در دیگر نظام‌های حقوقی جهان چنین مسائلی وجود ندارد و همه ارزش‌های انسانی برای به دست آوردن قدرت زیر پا گذاشته‌ می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha