وزیر علوم: رفع مشکلات زیرساختی در دانشگاه‌های مازندران بررسی می‌شود

ساری- ایرنا- وزیر علوم  تحقیقات و فناوری گفت: رفع مشکلات زیرساختی در حوزه های مختلف در دانشگاه های مازندران با توجه به تراکم بالای حضور دانشجو در این استان بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی زلفی گل روز چهارشنبه در نشست روسای دانشگاه‌های مازندران در ساری افزود: به زودی اعتبارات تجهیزاتی خوبی را برای دانشگاه های سراسر کشور و مازندران در نظر خواهیم گرفت که به طور حتم حلاوت آن را دانشجویان خواهند چشید.
وی خاطر نشان کرد: همچنین رفع مشکلات زیرساختی در دانشگاه های مازندران یکی از مطالبات استاندار از وزارت علوم است که برای پایان این دغدغه تلاش خواهیم کرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: تعاملات خوبی بین دانشگاه ها و مسوولان ارشد استان برقرار است که این امر از بلندنظری مقام عالی دولت در مازندران نشات می گیرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران توسعه دانشگاه ها از جمله دانشگاه های فنی و حرفه ای در دستور کار است که اعتبارات ویژه در خصوص به استان تعلق خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز چهارشنبه در قالب سفر ۲ روزه به منظور دیدار با روسای دانشگاه‌های مازندران و آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم کشاورزی مازندران به مازندران سفر کرده است.
در استان مازندران ۱۱۹ دانشگاه دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی، علمی و کاربردی و پزشکی وجود دارد و بیش از ۱۵۰ هزار دانشجو در این دانشگاه ها به مشغول تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha