بیش از هفت هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه سیفون دره‌رود اصلاندوز تزریق شد

اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل از تزریق هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه سیفون دره‌رود شهرستان اصلاندوز طی یک‌سال اخیر خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا سیدحامد عاملی درجریان دور سوم سفر شهرستانی به اصلاندوز، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه سیفون دره‌رود را در این شهرستان به‌صورت میدانی بررسی کرد.

استاندار اردبیل در جریان این بازدید با اشاره به اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه، بیان کرد: طی یک سال اخیر هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه سیفون دره‌رود شهرستان اصلاندوز تزریق شده است.

بیش از هفت هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه سیفون دره‌رود اصلاندوز تزریق شد

سیفون دره‌رود در ابتدای شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین واقع شده و شاهرگ اصلی تأمین آب این شبکه است که با همت و تلاش مهندسان و متخصصان بخش آب در حال تکمیل است.

پروژه سیفون دره‌رود یکی از ۶ دستگاه سیفون کانال اصلی خداآفرین و عظیم‌ترین آن‌ها در استان اردبیل بوده و به طول ۲۱۶۰ متر، ظرفیت ۶۰ مترمکعب بر ثانیه و با استفاده از ۵ رشته لوله فولادی به قطر ۲۸۰۰میلی‌متر اجرا می‌شود.

 بررسی میدانی پیشرفت پروژه پایاب سد عمارت

استاندار اردبیل امروز همچنین آخرین وضعیت پیشرفت پروژه خط انتقال و شبکه آبیاری تحت فشار پایاب سد عمارت را در این شهرستان به‌صورت میدانی بررسی کرد.

سید عاملی امروز همچنین از محل احداث ناحیه صنعتی در این شهرستان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش و در جریان این سفر با دستور سید حامد عاملی جلسات ملاقات عمومی مدیران کل ادارات، روسای سازمان‌ها و سرپرستان بانک‌های استان در محل ادارات این شهرستان برگزار و به مشکلات و درخواست‌های مردمی رسیدگی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha