۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85045164
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۲۰۰ دانشجوی خراسان جنوبی عازم راهیان نور می‌شوند

بیرجند - ایرنا - مسوول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از اعزام هزار و ۲۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان به اردوی راهیان‌ نور در سال جاری خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید مصطفی موسوی‌زاهد در دیدار با استاندار افزود: دانشجویان در قالب اردوی هفت روزه براساس سیر تشرف که هر دانشگاه برای دانشجویان خود برنامه‌ریزی و تعریف کرده از یادمان‌ها و مناطق مختلف عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

وی اعزام ۵۰۹ نفر از دانشجویان به اردوی راهیان نور در سال گذشته را یادآور شد و گفت: اردوگاه خراسان جنوبی با ظرفیت ۴۸۰ تخت برای اسکان دانشجویان با عنوان پادگان شهید حبیب اللهی در شهر اهواز قرار دارد.

مسوول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به بازماندن حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان از اردوی راهیان نور به دلیل کمبود اعتبارات بیان کرد: برای اعزام این دانشجویان به چهار دستگاه اتوبوس نیاز است که هزینه‌های آن باید تامین شود.

استاندار خراسان جنوبی هم در این دیدار برای اعزام تعدادی از دانشجویان بازمانده از اردوهای راهیان‌ نور به دلیل کمبود منابع و امکانات، قول پیگیری و همکاری داد.

این دیدار با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و مشاور استاندار در امور روابط عمومی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha