۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85134223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ۱۰ درصد افزایش یافت

اردبیل - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۱۰ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان در ۲ ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید نسیمی روز پنجشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور مغان، با بیان اینکه در ۲ ماه نخست سال گذشته ۲ میلیون و ۶۷۵ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده بود، گفت: امسال در این مدت ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۵۳ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد تردد در مبادی ورودی و خروجی استان، یک میلیون و ۴۹۳ هزار و۴۴۳ تردد در مبادی ورودی و یک میلیون و ۴۵۶ هزار و۸۱۰ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: در این مدت ۲ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۹۶۶ تردد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس ، ۲ میلیون و ۹۰ هزار و ۵۵۶ تردد در محور اردبیل - نیر و بالعکس و یک میلیون و ۴۹۴ هزار و ۵۲۶ تردد نیز در محور اردبیل -مغان و بالعکس ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در ۲ ماه نخست سال جاری محور اردبیل - آستارا، اردبیل - نیر و اردبیل - مغان به ترتیب پرترددترین محورهای مواصلاتی استان بود.

نسیمی هوشمندسازی جاده‌های استان را یکی از اولویت‌های راهداری برشمرد و اضافه کرد: ۷۴ سامانه ترددشمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری، ۶۶ سامانه ثبت تخلفات رانندگی، ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر در راه‌های ارتباطی استان اردبیل فعال است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان اردبیل مقصد گردشگری مسافران از جای جای کشور است در همه محورهای استان شاهد ترافیک و رشد تردد بودیم.

وی با تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: مردم و مسافران قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جاذبه‌های گردشگرپذیر متنوع در شمال ایران واقع شده و یکی از مقاصد اصلی گردشگران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha