اسدی: مسوولان اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری به ایران سفر خواهند کرد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان از جلسه با مسوولان جهانی و آسیایی این رشته گفت و افزود: در این نشست قول‌هایی برای تعمیم و توسعه دوچرخه‌سواری ایران داده شد که این مساله، آینده روشنی را پیش روی قهرمانان خواهد گذاشت.

رسول اسدی امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به حضورش در اجلاس سالیانه کنفدراسیون آسیا تاکید کرد: سفر خوب و پرباری بود و در این سفر فرصتی دست داد تا با مسوولان جهانی و آسیایی به صورت ویژه با محوریت دوچرخه‌سواری ایران بحث و تبادل نظر شود.

وی ادامه داد: در ابتدا قرار نبود با رئیس اتحادیه جهانی جلسه‌ای برگزار شود اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که با حضور همه مسوولان آسیایی و جهانی در خصوص دوچرخه‌سواری ایران و اقداماتی که برای رشد و توسعه این ورزش در کشورمان انجام شده، نشستی برگزار و در خصوص آینده نیز مباحث خوبی مطرح شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان یادآور شد: محور بیشتر گفت‌وگوها به مسایلی از جمله راهکارهای توسعه دوچرخه‌سواری در ایران و احیای روزهای طلایی این رشته بود که قول های مساعدی از سویی مسوولان داده شد، از دیگر مباحث می‌توان به تعامل و همکاری بین طرفین اشاره کرد اما به دلیل اینکه این مسایل نیازمند پیگیری‌های لازم است و باید آرام‌آرام گام برداشت در آینده‌ای نزدیک شرح آن را اعلام خواهیم کرد.

اسدی در خصوص اینکه آیا از مسوولان اتحادیه جهانی و کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا برای حضور در تهران و بازدید از امکانات این رشته دعوت به عمل‌ آورده یا خیر گفت: بله این دعوت به صورت رسمی انجام شد و قرار بر این است به دلیل شرایط کاری و فشردگی رویدادها در سال ۲۰۲۴ میزبان آنها در ایران باشیم تا از نزدیک رقابت‌های معتبری مانند تور آذربایجان را از نزدیک تماشا کنند.

گفتنی است دیوید لاپارتین رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، اسامه الشفر رئیس کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا و اونکارسینک دبیرکل کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا از جمله مسوولانی بودند که رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha