۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85047883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشق دانش‌آموزان گنبدی در کمک به همنوع + فیلم

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 85047883
مشق دانش‌آموزان گنبدی در کمک به همنوع + فیلم
جشن نیکوکاری در گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - دانش آموزان گنبدکاووس در سالروز تشکیل کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری (۱۴ تا ۲۱ اسفند) با حضور پرشور در جشن نیکوکاری، مشق عشق و ایثار و کمک به همنوعان نیازمند خود تمرین کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین متمرکز جشن نیکوکاری که روز یکشنبه باحضور "محمد شهرکی" رییس مجموع خیرین استان گلستان در دبستان پسرانه اندیشه شهر گنبدکاووس برگزار شد، دانش آموزان این واحد آموزشی همگام با دانش آموزان سراسر ایران اسلامی، حضوری پرشور در این آیین داشتند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در این مراسم با تبریک هفته احسان و نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری بهترین مصداق کمک به همنوع در جامعه الاسلامی است.

حجت الاسلام روح الله رجنی افزود: ثواب کمک به همنوع در نزد خداوند متعال بسیار بالاست زیرا این اقدام خداپسندانه علاوه بر اینکه افراد نیازمند را خوشحال می‌کند و نام افراد نیکوکار هم در جامعه ماندگار خواهد کرد.

رییس کمیته امداد منطقه ۲ گنبدکاووس هم در این آیین با قدردانی از حضور خیرین، خانواده‌ها به همراه دانش آموزان در مراسم جشن نیکوکاری، گفت: این جشن که به همراه جشن عاطفه‌ها سالی ۲ بار در مدارس اجرا می‌شود در واقع تمرین فرهنگ کمک به همنوع است.

محسن خداپرست افزود: جشن نیکوکاری هر سال در ۱۴ اسفندماه همزمان با سالروز تشکیل کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کمک هایی که در مدارس جمع آوری می‌شود با هماهنگی مدیر مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه یا مدارس نیازمند دیگر توزیع خواهد شد.

همچنین دراین مراسم مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس و معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه این شهرستان هم در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از کمک‌های خیرین و خانواده ها به حشن نیکوکاری، برلزوم استمرار این کمک‌ها و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه تاکید کردند.

آموزش و پرورش شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس افزون بر ۹۰ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.

آمادگی کمیته امداد گنبدکاووس برای برگزاری جشن نیکوکاری

نیکوکاران گلستان ۱۷ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha