۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85048430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۱۷ هزار میلیارد ریال وام ازدواج در خراسان‌شمالی پرداخت شد

بجنورد- ایرنا- دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی گفت: ۱۱ هزار و ۸۸۳ فقره وام ازدواج به مبلغ ۱۷ هزار و ۵۲ میلیارد ریال از ابتدای سالجاری تاکنون به جوانان استان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر هدایتی روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی اظهار کرد: بیشترین این وام های ازدواج را به ترتیب بانک های ملت، ملی، کشاورزی، سپه، تجارت و صادرات پرداخت کرده است.

به گفته وی؛ اینک پنج هزار و ۱۳۷ نفر نیز در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

هدایتی با اشاره به عدم همکاری بانک های خصوصی در پرداخت وام ازدواج، یادآور شد: متاسفانه برخی از بانک های خصوصی در سالجاری حتی یک فقره وام ازدواج نیز پرداخت نکرده اند.

وی یادآور شد: خراسان شمالی در پرداخت وام ازدواج از ۹ استان کشور وضعیت بهتری دارد و دلیل تاخیر در پرداخت این وام ها، عدم همکاری بانک های خصوصی و نداشتن ضامن معتبر متقاضیان است.

افزون بر ۱۷ هزار میلیارد ریال وام ازدواج در خراسان‌شمالی پرداخت شد

کمک به جوانان سرمایه گذاری برای آینده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: باید همه دستگاه های اجرایی از ظرفیت خود برای کمک به جوانان بهره بگیرند و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نکنند زیرا که کمک به جوانان سرمایه گذاری برای آینده است.

حسن ناهیدی افزود: این کمک ها می تواند در راستای ایجاد اشتغال، تسهیل ازدواج، آموزش، توانمندسازی آن ها و یا غنی سازی اوقات فراغت آنها باشد.

وی ادامه داد: در راستای کمک به جوانان مدیران نباید درگیر تبصره های قانونی شوند و اگر در این امر کوتاهی شود آن دستگاه دچار بی قانونی شده است.

ناهیدی با اشاره به جایگاه جوانان در آینده کشور، تاکید کرد: برکت حضور جوانان در صحنه‌های مختلف، آنقدر با اهمیت است که مقام معظم رهبری، جوان را مهم‌ترین ظرفیت ایران برای تحقق آرمان تمدن اسلامی معرفی کردند.

حدود ۳۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را جوانان تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha