فجرسپاسی شیراز، آرمان گهر سیرجان را شکست داد

  شیراز-ایرنا- تیم فجر شهید سپاسی شیراز با شکست دادن آرمان گهر سیرجان در رقابت های فوتبال دسته یک کشور همچنان امیدوار به صعود به لیگ برتر باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازی که از هفته بیست وسوم این رقابت ها عصر یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت.

ابتدا در دقیقه سوم بازی این تیم میهمان بود که از روی نقطه پنالتی توسط علیرضا ابراهیمی به گل دست یافتند تا بازی حساس تر شود.

فجری‌ها که نمی خواستند در خانه بازنده بازی باشند فشار زیادی روی دروازه آرمان گهر به وجود آوردند تا اینکه در دقیقه ۲۵ احمد زنده روح موفق شد گل مساوی را برای فجری‌ها به ثمر برساند تا آنان امیدوار به ادامه بازی باشند.

اما این پایان کار نبود چرا که شاگردان مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر توانستند در دقیقه ۴۵ بازی گل دوم را به ثمر برسانند و با خیال راحت به رختکن بروند.

در نیمه دوم هر دو تیم فرصت هایی روی دروازه یکدیگرایجاد کردند اما اتفاق خاصی رخ نداد و تیم میزبان با همان نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود تمام کرد تا همچنان یکی از شانس های صعود به لیگ برتر باشد.

قضاوت این بازی را حامد سیری ، یاسر عباسی و حسین بهوندی بر عهده داشتند و ایرج احمدی هم ناظر بازی بود

با پایان این هفته تیم شمس آذر قزوین با ۴۹ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و شانس زیادی برای صعود دارد، سایپا با ۳۸ امتیاز دوم شد و خیبر خرم آباد هم با ۳۷ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

فجر سپاسی هم با ۳۶ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

در رقابت فوتبال دسته یک جام آزادگان ۱۷ تیم شرکت دارند و در پایان نیز تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست سوم در سال ۱۴۰۲ دریافت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha