سرمربی نفت آبادان: باید تا روز آخر بجنگیم

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۱۶
کد خبر: 85048696
سرمربی نفت آبادان: باید تا روز آخر بجنگیم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر بخواهیم در لیگ برتر کشور ماندگار باشیم، باید تا روز آخر رقابت‌های جام خلیج فارس بجنگیم.

به گزارش ایرنا، ادیسون تاوارس شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان در هفته ۲۲ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور افزود: از بازی امروز ناامید شدم اما هر کاری که از دستم برآمد برای این تیم انجام دادم.

وی اظهار داشت: از زمانی که به صنعت نفت آبادان آمده‌ام، دو یا سه بار سیستم این تیم و بازیکنان زیادی را تغییر دادم و نظرات کادر فنی و دیگر افراد را انجام دادم اما نتایج این تیم متاسفانه تاکنون مطلوب نبوده و در مورد بازیکنان خارجی نیز خوش شانس نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: بازی با تیم مس رفسنجان سخت است زیرا این تیم در حال آماده سازی خودش برای جنگیدن در مسیر قهرمانی لیگ برتر کشور، طی چهار تا پنج فصل آینده است.

۲ پنالتی در یک بازی طبیعی نیست

تاوارس با بیان اینکه گرفتن دو پنالتی در یک بازی خیلی طبیعی نیست گفت: نزدیک ۱۰ امتیاز را در بحث داوری از دست دادیم اما این، بهانه خوبی نیست و باید تا لحظه آخر بجنگیم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص داوری بازی گفت: از داور انتقاد نمی کنم اما در پنالتی اول بازیکن ما پشت به توپ می دوید و نسبت به توپی که به دستش خورد، دید کافی نداشت قانون شفاف گفته که بازیکن باید رو به توپ باشد و دستان بازیکن نباید باز باشد.

وی ادامه داد: در مسیری که داور ایستاده بود نیز دید خوبی نسبت به این صحنه وجود نداشت و او با وقفه و پس از اعتراض بازیکنان مس رفسنجان پنالتی را اعلام کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در مورد پنالتی دوم نیز به حرف دروازه بان نفت اطمینان دارم و مطمئنم که او تماسی با بازیکن حریف نداشت.

وی ابراز داشت: داور امروز به لحاظ فنی خیلی ضعیفه بود به لحاظ فیزیکی نیز یکی از بدترین داورانی بود که دیده بودم.

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته ۲۲ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه چهار بر صفر تیم صنعت نفت آبادان قعر نشین جام خلیج فارس را در ورزشگاه شهدای مس شکست داد و در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha