سرمربی مس رفسنجان: تمرکز ما بر ۸ بازی باقی مانده است

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه تمام تمرکزمان بر هشت بازی باقی مانده لیگ برتر است گفت: اکنون خودمان را به شرایط رقابت بالای جدول نزدیک کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی یکشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان در هفته ۲۲ رقابت‌های لیگ برتر کشور، افزود: شما ببینید اگر نصف این همه اشتباهات داوری به ضرر تیم مس رفسنجان نبود، الان در کجای جدول بودیم و چه شرایطی داشتیم؟

وی در پاسخ به این سوال که مردم خواستار ماندن شما در تیم مس هستند و آیا امکان تجدید نظر در مورد تصمیم ترک این تیم وجود دارد؟ اظهار داشت: مردم رفسنجان را بسیار دوست دارم، چهار سال از دوران کاری‌ام را در این شهرستان بودم و خیلی آرزوهای بزرگی در اینجا دنبال می‌کردم اما در گذر زمان در این مورد صحبت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: با وجود تمامی سختی‌هایی که تیم مس رفسنجان امسال داشته، ببینید بازیکنان این تیم با جان و دل کار خود را دنبال می‌کنند؛ مس رفسنجان تیم خوبی است که فوتبال خوبی هم ارایه می‌کند.

وی گفت: چهار سال پیش شهروند افتخاری رفسنجان شده‌ام، اجازه بدهید که در مورد آینده، همان آینده صحبت کنیم، اکنون تمرکزمان روی بازی‌های باقی مانده است.

۱۵ دقیقه پرفشار دیدار مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان

ربیعی همچنین در خصوص این بازی نیز گفت: چند بازی صنعت نفت آبادان را دیدم، تیم خوب و با اصالتی است که هواداران خوبی در اختیار دارد و برای این تیم آرزوی توفیق دارم.

وی ادامه داد: برنامه این بود که ۱۵ دقیقه نخست بازی را پرفشار آغاز کنیم و به گل برسیم که این اتفاق هم افتاد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: امروز بازی رو به جلو و خوبی را داشتیم، موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم و یکی دو موقعیت به حریف دادیم اما در نهایت این بازی به روند دلخواه ما درآمد.

وی با بیان اینکه این پیروزی را به مردم رفسنجان تقدیم می‌کنم، تصریح کرد: امیدوارم روند پیروزی‌های مس را به همین صورت ادامه دهیم.

قضاوت خوبی را شاهد بودیم

ربیعی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص داوری این بازی نیز گفت: امروز قضات خوبی را شاهد بودیم که توسط داوران با سابقه و با سبک کشور انجام شد، این داور حتی دربی را قضاوت کرده‌اند، صحنه‌های پنالتی ما واضح بود اما به نظر سرمربی تیم حریف هم احترام می‌گذارم.

وی افزود: در پنالتی دوم و گل چهارم تشخیص دادم مهرداد رضایی تصمیم بگیرد توپ را به چه بازیکنی بدهد و بچه‌ها تصمیم گرفتند قائم اسلامی‌خواه پنالتی را بزند که بعد مدت‌ها بازی می‌کرد؛ بازیکنان ما بسیار وابسته و متحد هستند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته ۲۲ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه چهار بر صفر تیم صنعت نفت آبادان قعر نشین جام خلیج فارس را در ورزشگاه شهدای مس شکست داد و در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha