۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85051378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 دوره آموزش مربیگری سطح یک فوتسال در گناباد آغاز شد

گناباد-ایرنا-دوره آموزش مربیگری سطح یک فوتسال ایران برای نخستین بار در شهرستان گناباد آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد روز چهارشنبه در حاشیه این دوره آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره آموزشی ۲۰ نفر از مربیان برجسته فوتسال استانهای خراسان رضوی، شمالی و یزد به مدت پنج روز آخرین روشها و تکنیکهای مربیگری فوتسال را توسط "حمید طیبی" از مدرسان شاخص فدراسیون فوتسال به صورت تئوری و عملی آموزش می بینند.

علی اصغر اکبری ادامه داد: ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از مربیان مطرح فوتسال گناباد، پنج نفر از استانهای یزد و خراسان شمالی و بقیه از سایر شهرستانهای استان خراسان رضوی هستند.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد بیان کرد: این شهرستان از استعدادها و ظرفیتهای خوبی در رشته فوتسال برخوردار است، بطوریکه تیم هایی از گناباد طی سالجاری در رقابتهای شهرستانی و استانی با کسب رتبه های برتر به رقابتهای کشوری راه یافتند.

وی گفت: تیم موعود گناباد با کسب رتبه برتر رقابتهای جام حذفی خراسان رضوی به مسابقه های لیگ برتر فوتسال استان صعود کرد و این تیم همچنین امسال به رقابتهای فوتسال مناطق کشور راه یافت.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha