۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85051736
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۲۶۰ زائر از خراسان شمالی برای حج تمتع ۱۴۰۲ ثبت‌نام کردند

بجنورد- ایرنا- مدیر حج و زیارت خراسان شمالی گفت: تاکنون هزار و ۲۶۰ متقاضی از این استان برای حج تمتع سال ۱۴۰۲ در سامانه "سماح حج و زیارت" ثبت‌نام کردند.

محمدباقر قاصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعزام زائران خرداد ماه سال آینده آغاز خواهد شد و از روز چهارشنبه(دهم اسفند ماه) جاری تاکنون ظرفیت ۸۵ درصد کاروان ها تکمیل شده است.

قاصری تصریح کرد: اولویت اول سازمان حج و زیارت افرادی که در کاروان های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی کرده و وجوه مربوط را واریز و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند و در صورت عدم مراجعه این افراد، ظرفیت خالی باقیمانده از اولویت های بعدی تکمیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: اولویت دوم این سازمان نیز تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۱۳۸۵ و اولویت سوم نیز تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۳۸۶ است.

به گزارش ایرنا، سال آینده ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر از حجاج کشورمان به سرزمین وحی مشرف می شوند که اقدامات لازم اعم از برنامه ریزی های اجرایی در حال انجام است.

ثبت نام از متقاضیان از دهم اسفند ماه ۱۴۰۱ انجام می شود و نام نویسی براساس اولویت تدوین شده صورت می گیرد و تمامی متقاضیان باید آمادگی لازم را داشته باشند.

تعداد دفاتر زیارتی خراسان شمالی ۲۴ مورد است که از روز اول ثبت نام جهت ثبت نام زائران همکاری لازم را داشته اند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع شده است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها ساکن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha