۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85052080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: دولت سیزدهم فرصتی مناسب برای تلاش جهادی فراهم کرده است

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم با اختصاص اعتبار مناسب به استان زمینه مناسبی را برای انجام خدمات و کارهای جهادی فراهم کرده است که می‌طلبد از این فرصت به بهترین نحو بهره‌گیری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قدرت‌الله حمزه روز پنجشنبه در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی این استان افزود: در طول یکسال اخیر اقدامات و خدمات خوبی از سوی دولت سیزدهم در استان انجام شده است و با وجود بحران‌های ناشی از بلایای طبیعی، فضای استان به‌خوبی مدیریت شده است.

وی ادامه داد: اینکه تمامی اعتبارات استان در سال ۱۴۰۰ جذب شد و ریالی از آن برگشت داده نشد، جای قدردانی دارد و انتظار می‌رود برای سال‌جاری نیز اعتبارات به موقع جذب شود.

نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توزیع عادلانه بودجه در استان، اظهار داشت: سهم مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در اعتبارات قابل توجه استان به‌خوبی دیده شود.

حمزه افزود: اقدامات خوبی در استان طی یکسال از سوی مدیران اجرایی اخیر انجام شده اما این اقدامات کافی نیست و می‌طلبد تلاش‌ها دوچندان شود.

لزوم سرعت‌بخشی به جذب اعتبارات استان

دولت سیزدهم فرصت مناسبی برای کار و تلاش جهادی فراهم کرده است

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: دولت سیزدهم در شرایط سخت تحریم با تکیه بر صادرات غیرنفتی، مالیات و صادرات خدمات، بین منابع و مصارف کشور توازن ایجاد کرده است و در این میان اعتبارات خوبی را به استان‌ها از جمله چهارمحال و بختیاری اختصاص داده است.

حجت‌الاسلام امیر قلی جعفری افزود: اختصاص یک هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان به طرح آبرسانی بن به بروجن و بیش از یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح راه‌آهن بخشی از اقدامات شاخص دولت در استان بوده است.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم فرصت طلایی برای خدمتگزاری به مردم و احیای امید در جامعه فراهم کرده است که با جذب مناسب اعتبارات در استان می‌توان از این فرصت در راستای خدمت به مردم بهره گرفت.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، جذب سریع‌تر اعتبارات سال‌جاری استان را خواستار شد و گفت: جذب به موقع اعتبارات یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باشد چرا که مدیری که در جذب اعتبارات ناتوان باشد نمی‌تواند در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام بردارد و ادامه مدیریت وی به صلاح مردم و استان نیست.

به گزارش ایرنا، در این نشست گزارشی در خصوص میزان اختصاص و جذب اعتبارات سال ۱۴۰۱ استان ارائه شد، همچنین با رای اکثریت اعضای ستاد توسعه و مدیریت استان، اجرای ۱۸ عنوان طرح پژوهشی به تصویب رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha