۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85053479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: ساخت دانشکده طب سنتی با جدیت دنبال شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ساخت دانشکده طب سنتی با ملاحظات و شاخص های وزارت بهداشت در همدان دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان با اشاره به طب سنتی و سینوی افزود: استان همدان دارای ظرفیت‌های خوبی اعم از وجود آرامگاه بوعلی سینا و برخورداری از گیاهان دارویی است که باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی تاکید کرد: بخشی از بیمارستان‌های همدان با محوریت طب سنتی پذیرای بیماران باشند که البته فعالیت طب سنتی در بیمارستان‌ها باید زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.

امام جمعه همدان تصریح کرد: شهروندان همدانی علاوه بر اینکه از بیمارستان‌های استان استفاده می‌کنند، از نظر گردشگری نیز می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و سال نو گفت: سازمان های ارشاد، اوقاف و تبلیغات اسلامی لازم است تا در راستای برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان برنامه ریزی منسجم و دقیقی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در ایام عید نوروز مسافران زیادی به استان‌ همدان سفر می کنند یادآور شد: مسایل و شرایط مربوط به مسافران باید در ستاد سفر بررسی شود که یکی از موضوعات مهم، توجه به مسایل هنجارها به لحاظ همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز است.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر لزوم توجه و پیگیری بودجه شورای فرهنگی استان، یادآور شد: دبیرخانه باید نسبت به پیگیری و تحقق بودجه شورای فرهنگ عمومی و سند فرهنگی استان اقدامات لازم را انجام دهد و قسمتی از آن نیز در اختیار سند قرآنی و فعالیت‌های قرآنی استان قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha