نفرات  برتر مسابقات کشتی دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور معرفی شدند

اردبیل - ایرنا - نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نهمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی و دومین دوره مسابقات کشتی پهلوانی و دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور به میزبانی اردبیل در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

امسال با شرکت ۱۵۸ ورزشکار علاوه بر برگزاری مسابقات کشتی در رشته‌های آزاد و فرنگی با حضور ۲۲ استان از سراسر کشور به‌ مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل مسابقات کشتی پهلوانی با حضور ۱۵ استان برگزار شد.

بر همین اساس در کشتی آزاد و در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیررضا دهقانی از خراسان رضوی، ساسان محمدی از زنجان و محمدجواد رمضانی از استان مرکزی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، امیر اسلامی از لرستان اول، شاهین رضایی از گیلان دوم و حسین کوچکی از چهارمحال و بختیاری و محمد مهدی علیپور از استان فارس به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، حسین خاکساری از خراسان رضوی اول شد، یاسین امین پور از کردستان به مقام دوم رسید و مهدی شعبانی از خراسان رضوی و حسن دهقان از تهران غرب به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، علی صالحی از چهارمحال و بختیاری به مقام قهرمانی رسید، رهام رهنما از تهران غرب نایب قهرمان شد، امیرحسین عنایت از تهران غرب و اشکان مرادی از استان لرستان به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، امیر کریمی از البرز، در جایگاه نخست قرار گرفت، محمدرضا پورولی از اردبیل رتبه دوم را کسب کرد و علی فاضلی از تهران شرق و محمد باجلان از استان لرستان مشترکا سوم شدند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، پیمان صادقی از قزوین اول شد، رضا محمدخانی از البرز دوم و محمدحسین اسماعیلی از تهران شرق موفق به کسب مقام سوم شدند.

در بخش تیمی کشتی آزاد نیز استان لرستان قهرمان، خراسان رضوی نایب قهرمان و تهران غرب سوم شدند.

نفرات  برتر مسابقات کشتی دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور معرفی شدند

بر اساس این گزارش در کشتی فرنگی و در وزن ۶۰ کیلوگرم، حسین جاویدی از استان فارس، سامان سروی از استان همدان و علی اصغر قاسمعلی از استان البرز به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، عرفان درزی از مازندران قهرمان شد، حسین صفری از قزوین دوم شد و محمدمهدی علیپور از استان فارس و علی فراهانی از استان مرکزی به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم، مهدی هادی پور از قزوین اول، اشکان مرادی از لرستان دوم و حسین خاکساری از خراسان رضوی و امیر فرودی از استان کردستان به طور مشترک به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، کیان چمن گلی از کردستان قهرمان شد، علیرضا گماری از تهران غرب نایب قهرمان شد و مسلم صفی از کرمانشاه و محمدمهدی منفرد از استان فارس به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، آرشام بهرام زاده از تهران غرب اول شد، اسماعیل بیژنی از فارس دوم شد و مسعود عطاپور از تهران غرب و محمد باجلان از استان لرستان به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، غلامرضا بلالی از اردبیل قهرمان شد، بشیر سلیمانی از تهران غرب نایب قهرمان شد و وحید آزادبخت از لرستان و رضا محمدخانی از استان البرز به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش تیمی کشتی فرنگی هم استان فارس اول، تهران غرب دوم و استان لرستان سوم شدند.

نفرات  برتر مسابقات کشتی دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور معرفی شدند

در کشتی پهلوانی و در وزن ۶۰ کیلوگرم، امیر رضا دهقانی از استان خراسان رضوی قهرمان و محمدجواد رمضانی از استان مرکزی نایب قهرمان شدند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، امیر اسلامی از لرستان، شاهین رضایی از گیلان و علی گلی از کرمان و محمد مهدی از استان مرکزی به طور مشترک به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، مجتبی توکلی از خراسان رضوی اول شد، امیر حسین محکی از لرستان دوم شد و مرتضی زمانی از چهارمحال و بختیاری و فرهاد فرج پور از استان مازندارن به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۹۰ کیلوگرم، محمد حافظی از چهارمحال و بختیاری قهرمان، امیر حسین عنایت از تهران غرب نایب قهرمان و امیرحسین صمدی از البرز و پیام کاظمی از استان زنجان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم، امیر کریمی از استان البرز موفق به کسب رتبه اول شد، حمیدرضا رجبیون از استان خراسان رضوی درجایگاه دوم قرار گرفت و محمدرضا میرزایی از تهران غرب سوم شد.

همچنین در بخش تیمی کشتی پهلوانی استان های خراسان رضوی اول، لرستان دوم و البرز سوم شدند.

کاپ اخلاق نهمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی و دومین دوره مسابقات کشتی پهلوانی و دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور نیز به تیم استان اردبیل اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha