۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85592750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل آغاز شد

اردبیل - ایرنا - رئیس دانشگاه جامع علمی، کاربردی استان اردبیل از آغاز ثبت نام دانشجویان در مراکز وابسته به این مرکز علمی در نقاط مختلف استان خبر داد.

تورج حسن زاده ثمرین روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آغاز پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی حرفه ای و کارشناسی حرفه ای، افزود: کلیه علاقمندان، به خصوص خانواده هایی که تمایل به تحصیل آموزش های مهارتی و اشتغال محور خود یا فرزندانشان در دانشگاه جامع علمی کاربردی دارند، می توانند با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنند.

وی در خصوص زمان ثبت نام، اظهار کرد: ثبت‌نام در دوره های کاردانی از روز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه آغاز و تا روز شنبه ۲۴ شهریور ماه و در مقطح تحصیلی کارشناسی از روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه جامع علمی، کاربردی استان اردبیل با بیان اینکه ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود، اضافه کرد: متقاضیان باید در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

به گفته حسین زاده دفترچه راهنما، هم زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس علاقمندان خواهد بود.

وی همچنین گفت: دانش‌آموزان سال آخر متوسطه نیز که حداکثر تا تاریخ ۰۶/۳۱ /۱۴۰۳ موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند، مجاز به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل هستند.

این مقام مسئول در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای متقاضیان، ادامه داد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش، سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی: www.uast.ac.ir و یا به صورت حضوری به مراکز آموزش علمی کاربردی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha