امکان خرابی قطارهای مترو وجود دارد/ اعزام قطار فوق‌العاده در خطوط شلوغ

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه می گوید که امکان خرابی قطارها وجود دارد اما سعی داریم با مدیریت درست این خرابی ها را به حداقل برسانیم.

مسعود درستی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قطار هم همچون سایر وسایل نقلیه یک وسیله مکانیکی است و امکان خرابی آن وجود دارد اما ما بر اساس چک لیست فنی روی قطارها بصورت روزانه سعی داریم قطارها را بدون مشکل فنی اعزام کنیم اما این اعزام ها به معنای هیچ گونه خرابی نیست.

وی با بیان اینکه در اسفندماه استقبال مردم از مترو خیلی زیاد شده است، گفت: سعی کردیم با اعزام قطارهای فوق العاده شلوغی روی سکوها را بشکنیم اما با توجه به افزایش پیک صبحگاهی مسافران با سختی مواجه می شوند که از این بابت از مسافران عذرخواهی می کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲ قطار در خط یک و همچنین یک قطار در خط سه بر اساس شلوغی و کنترل اتاق فرمان بصورت فوق العاده خدمت رسانی می کند.

امکان خرابی قطارهای مترو وجود دارد/ اعزام قطارهای فوق‌العاده در خطوط شلوغ

وی یادآور شد: هفته‌ای که گذشت بیست و چهارمین سالگرد بهره‌برداری از مترو تهران و حومه بود، ۲۴ سالی که باید با افتخار از آن یادکرد در شهرداری خدمات زیادی به شهروندان ارائه می‌شود؛ اما سطح خدمات مترو پایتخت در سطح بین‌المللی است.

به گفته درستی، در مراسمی همچنین از تمبر یادبود ۲۴ سالگی شرکت مترو نیز رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha