پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان با جدیت انجام می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان‌ گفت: پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان با حضور اعضای کارگروه مربوط با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.

اصغر اسماعیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی مشکلات و موانع پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد و کنترل‌ها و نظارت‌های لازم در این زمینه انجام می شود.

وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی انجام گرفته، جلسه هفتگی کارگروه مسکن با محوریت بررسی مشکلات و تعیین برنامه زمان بندی تحویل پروژه‌ها به متقاضیان برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، هدف از اجرای این طرح بررسی مشکلات و رفع پروژه‌های نهضت ملی مسکن است و زمان بندی اتمام پروژه‌ها هم در کارگروه مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت خود برای تسریع در خانه دار شدن متقاضیان استفاده می کنیم و توجه به مسائل فنی و مهندسی نیز در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان در دستور کار است.

این مسوول در ادامه با تاکید بر اینکه تمامی مصالح ساختمانی به کار گرفته شده در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق زنجان کیفیت لازم را دارد، ادامه داد: تمام ضوابط و مقررات ملی ساختمان و استفاده از مصالح با کیفیت در پروژه‌ها به خوبی رعایت می‌شود.

این مسوول افزود: در راستای حمایت از تحکیم خانواده و جوانی جمعیت و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پیگیری دستورهای رئیس جمهور، تحویل واحد مسکونی به خانواده‌های دارای فرزند چهارقلو در دهه فجر انجام و کلید سه واحد مسکونی نیز به سه خانواده دارای فرزند چهارقلو تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: بر اساس وظیفه‌ای که بر حسب قانون بر عهده مجموعه راه و شهرسازی گذاشته شده است، خود را موظف به تامین مسکن خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر می دانیم.

در استان زنجان، سهم نهضت ملی مسکن ۲۶ هزار و ۶۶۸ واحد تعیین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha