۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85057962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته تولید محتوا و نوآوری خدمات سفر در خراسان جنوبی تشکیل شد

بیرجند - ایرنا - مشاور استاندار و مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی گفت: امسال در ستاد استانی خدمات سفر با حمایت و نگاه نو استاندار خراسان جنوبی کمیته تولید محتوا و نوآوری به صورت ابتکاری و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمود مقامی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جلسات کمیته تولید محتوا و نوآوری با حضور جمعی از جوانان فعال در حوزه گردشگری، بازاریابی و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده و در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: تولید محتوا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فعالان فضای مجازی، برپایی پویش معرفی جاذبه‌های گردشگری، تبلیغات محیطی، معرفی شرکت‌های فناور و دانش بنیان در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و آموزش به عنوان محورهای اصلی برای فعالیت این کمیته در نظر گرفته شده است.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روابط عمومی گفت: در آستانه نوروز ۲ رویداد استانی با موضوع "میزبانان شایسته" و "گردشگری از لنز فعالان فضای مجازی" به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری رویداد استانی "میزبانان شایسته" برای نخستین بار در استان خبر داد و افزود: این رویداد با هدف آشنایی راهنمایان گردشگری با شیوه‌های موثر در ارتباط گیری با مسافرین به منظور افزایش ماندگاری آنان در شهرها و روستاها همچنین نحوه عرضه و فروش محصولات مزیت‌دار استان در نوروز برگزار می‌شود.

مقامی اظهار داشت: اولین رویداد استانی میزبانان شایسته امروز ۲۴ اسفند با حضور راهنمایان گردشگری، عوامل ستاد خدمات سفر و گردشگران در بیرجند برگزار می‌شود و تمهیدات ستاد استانی سفر، گردشگری خراسان جنوبی در ۳۶۰ درجه و بازاریابی گردشگری سه موضوع اصلی این رویداد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha