۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84751000
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

رئیس ستاد اقامه نماز کشور از استاندار همدان قدردانی کرد

همدان-ایرنا- حجت الاسلام و المسلمین «محسن قرائتی» با ارسال لوح تقدیر از «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان و رئیس ستاد برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی هنری اذان منتظران  قدردانی کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در متن این لوح تقدیر آمده است: توفیق خدمتگزاری به نماز نور چشم پیامبر(ص) بالاترین هدیه الهی است.

در ادامه این لوح آمده است: پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می کنید، بزرگترین پس انداز و حمایت و لطفی که در سایه نماز دریافت می‌کنید بهترین بیمه هاست.

حجت الاسلام و المسلیمن قرائتی در این لوح از اهتمام استاندار همدان در ترویج فرهنگ اقامه نماز به ویژه برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی هنری اذان منتظران از باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» صمیمانه قدردانی کرده است.

وی ابراز امیدواری کرده است که تلاش‌های خالصانه استاندار همدان همراه با سلامتی و سعادتمندی، مورد پذیرش خداوند متعال قرار گیرد. 

رئیس ستاد اقامه نماز کشور از استاندار همدان قدردانی کرد

روز گذشته پنجشنبه همچنین در آیین اختتامیه جشنواره ملی اذان منتظران انگشتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان اهدا شد.

به گزارش ایرنا، جشنواره ملی اذان منتظران برای نخستین بار در کشور و در استان همدان برگزار شد که ۶۱ درصد از شرکت کنندگان زن و ۳۹ درصد آنها را مردان تشکیل دادند.

این جشنواره علمی، ادبی و هنری در ۱۰ قالب مقاله علمی، مستند، کلیپ کوتاه، موشن گرافی، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، شعر، خاطر و داستان در سال گذشته آغاز به کار کرد.

پس از اتمام زمان فراخوان ۲ هزار و ۱۰۶ اثر در قالب های مختلف ارسال که نسبت به دسته بندی آنها و ارائه به کمیته داوری اقدام شد.

رتبه اول تا سوم برگزیدگان افراد بزرگسال بودند و به کودکان جایزه ای تعلق نمی گرفت که تدبیر و موافقت استاندار همدان از بین کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این جشنواره در سه بخش نقاشی، عکاسی و کلیپ افرادی به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha