۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 1100
کد خبر: 85059341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در فارس: اخلاص در خدمت رسانی عامل رشد است

شیراز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه نقش جهادگران در ایثار خدمت بسیار تاثیرگذار است به شرط آنکه کاری که انجام می‌دهید برای رضای خداوند متعال باشد، گفت: اگر خدمت‌رسانی و کار برای خدا باشد، رشد پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام پنجشنبه در آیین تقدیر از جهادگران عرصه پزشکی، اجتماعی و اقتصادی استان فارس با بیان اینکه خدمت‌رسانی اگر وجهه الهی نداشته باشد مقداری کمرنگ می‌شود، افزود: اگر بخواهیم در کارهایمان موفق و پیروز باشیم فعالیت‌ها را باید مرتب پیگیری کنیم و تسلیم شیطان نشویم.

امام جمعه شیراز با تصریح بر اینکه صراط مستقیم، صراط ولایت است، بیان کرد: اگر بخواهیم زود به اهداف خود برسیم باید پشت سر، ولی فقیه حرکت و راه ایشان را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در فارس: اخلاص در خدمت رسانی عامل رشد است

آیت الله دژکام افزود: دشمنان نظام و انقلاب در تلاش هستند تا مردم را از راه مستقیم دور کنند و همگی باید با اتحاد در این فتنه‌های آخر الزمانی رهرو ولایت فقیه باشیم تا انشاءالله از این فتنه‌ها عبور کنیم.

وی اظهارکرد: با همدلی و ایثار می‌توان بر تمامی مشکلات غلبه کرد و در این راستا رهبر معظم انقلاب بحث مواسات و همدلی را مطرح کردند که در این مورد کمیته امداد امام خمینی (ره) کارهای خوبی را انجام داده که نشان از همستگی و روحیه اتحاد بین آحاد جامعه است.

نماینده ولی فقیه در فارس: اخلاص در خدمت رسانی عامل رشد است

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: حضور گروه‌های جهادی در ستاد فرمان حضرت امام (ره) منشأ خدمت در راه خداست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha