۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85059392
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد نمایشگاه توانمندی‌های قرآنی بجنورد را افتتاح کرد

بجنورد- ایرنا- «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر پنجشنبه در جریان سفر به خراسان شمالی نمایشگاه توانمندی های فرهنگی، هنری و قرآنی در محل دانشگاه دختران بجنورد را افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا، سرپرست معاونت هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این آیین اظهار کرد: فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی استان در ۲۷ غرفه آثار و فعالیت های خود را به نمایش گذاشتند.

مسعود مرواری افزود: در این غرفه ها فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد، موسسه های فرهنگی، هنری، قرآنی، رسانه ای، انتشارات، مرکز آفرینش های بسیج و انجمی اسلامی دانش آموزان در این نمایشگاه مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: تعدادی از هنرمندان در سایر بخش ها نیز آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی دستاوردهای و ظرفیت های هنرمندان استان در زمینه های مختلف، شناسایی فعالان و هنرمندان برگزیده و معرفی آثار و هنر آنها به عموم مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در بدو ورود به خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار سپس نمایشگاه توانمندی های قرآنی و فرهنگی در بجنورد را افتتاح و در ادامه نیز در جشنواره موسیقی مقامی شیروان حضور می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha