عزم دولت برای باز کردن قدیمی‌ترین گره کور ترافیکی مازندران

نوشهر- ایرنا - استاندار مازندران گفت : برای باز کردن گره های کور ترافیکی در مناطق گردشگرپذیر غرب مازندران دولت با جدیت به دنبال اجرای طرح ملی آزادراه چالوس - رامسر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هیات دولت در جلسه بیست و هفتم مهر به منظور تسریع در آغاز عملیات اجرایی فرایند تامین مالی پروژه آزادراه چالوس - رامسر، با صدور مجوز به وزارت راه و شهرسازی برای انعقاد قرارداد با "شرکت احداث، نگهداری، بهره برداری و انتقال آزادراه چالوس - رامسر" به سهامداری کنسرسیوم بانک‌های مسکن، ملی، ملت، تجارت، صادرات، سینا، کارآفرین و گروه کاپداج (شامل شرکت‌های پرلیت، استراتوس، جهان پارس، آبادراهان پارس و دیداس) موافقت کرد.

دولت مردمی سیزدهم همچنین برای این پروژه مهم زیرساختی آزادراه چالوس - رامسر در بودجه ۱۴۰۱ ردیف اعتباری در نظر گرفت تا اهالی منطقه طعم شیرین تصمیم جهادی را بچشند و روز به روز به حل مشکلات عدیده ای این منطقه امیدوارتر شوند.
در این ارتباط سیدمحمود حسینی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : امروز به خاطر فراهم نبودن زیرساخت ها در شبکه های ارتباطی غرب مازندران و حضور چشمگیر مسافران و گردشگران، شرمنده این مردم هستیم و بنابراین ساخت این آزادراه در ادامه آزاد راه تهران - شمال در دستور کار دولت جهادی است.

استاندار مازندران تصریح کرد : افزون بر اجرایی کردن طرح ملی آزاد راه چالوس - رامسر در سال آینده، ساخت راه ساحلی هم برای روان سازی ترافیک در این خطه گردشگری غرب مازندران مدنظر است.
حسینی پور با اشاره به تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: آنچه پیش بینی شده در تعطیلات نوروزی دست کم ۲۲ میلیون مسافر وارد این استان شوند و بنابراین همه مسوولان باید در آماده باش کامل و برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران پای کار بیایند.

عزم دولت برای باز کردن قدیمی‌ترین گره کور ترافیکی مازندران


وی یادآور شد: تمهیدات لازم در این حوزه اتخاذ شده و نکته مهم تر آنکه هیچ مسافری در تعطیلات نوروزی نباید بی سرپناه باشد و همه مسوولان امر ملزم هستند به هر شکل ممکن در این بخش به مهمانان نوروزی خدمات ارائه دهند.
استاندار مازندران اضافه کرد : در زمان حاضر برای تامین مایحتاج عمومی نظیر توزیع اقلام نظیر گوشت مرغ با نرخ ۴۲ هزار تومان و گوشت هم ۱۵۵ هزار تومان برای توزیع در سطح استان برنامه ریزی شده و آنچه مهم است نظارت بر توزیع و دسترسی آسان روستاییان دور دست به این اقلام است.
حسینی پور خاطرنشان کرد : در هر شهرستان استان هم تاکید شده بازارچه هایی ایجاد شود و کالاهای ارزان قیمت در اختیار مردم این استان و مسافران قرار دهند.
استاندار مازندران عصر روز گذشته به منظور شرکت در آیین افتتاح تفرجگاه ساحلی نمک آبرود به شهرستان چالوس سفر کرد.

شهرستان چالوس با بر خورداری از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha