۲۱۸ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف در تعزیرات همدان تشکیل شد

همدان-ایرنا- از هشتم اسفند با آغاز طرح نوروزی تعزیرات تا کنون برای ۲۱۸ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات، مرضیه یونسی روز شنبه اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۱۴۹ تیم گشت مشترک یک هزار و ۲۹۰ واحد را بازرسی کردند.

وی اضافه کرد: پس از تشکیل پرونده برای ۲۱۸ واحد، متخلفان به پرداخت بیش از ۲۲۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات همدان گفت: با توجه به نزدیک شدن به نوروز و در پیش بودن ماه رمضان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و لزوم پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی از هشتم اسفند طرح نظارتی تعزیرات آغاز شد.
یونسی افزود: هشتم اسفند تا پایان ماه رمضان ادارات تعزیرات حکومتی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ و در شیفت عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و درایام تعطیل تا ساعت ۱۴ آماده رسیدگی به تخلفات اعلامی از سوی مراجع نظارتی هستند.

معدوم سازی ۹۷ کیلوگرم گوشت فاسد

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در خبری دیگری گفت: گفت: ۹۷ کیلوگرم گوشت فاسد توسط گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی همدان امروز ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ کشف و معدم شد.

: ۴۵ کیلوگرم قلوه گاه گوسفندی، ۱۵ کیلوگرم خوش گوشت گوسفندی، ۲۷ کیلوگرم شنیسل مرغ، ۱۰ کیلوگرم کتف و بال مرغ به دلیل انقضا تاریخ مصرف و فساد کشف و در محل تخلف با حضور بازرسان اداره کل دامپزشکی معدوم شد.

وی ادامه داد: بازرسی های گشت مشترک همچنین ۱۸۰ کیلوگرم شکلات و گز تاریخ گذشته را کشف و معدوم کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در راستای نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، گشت های مشترک با مشارکت تعزیرات، صمت، بسیج اصناف و جهادکشاورزی بر بازار استان نظارت دارند.

از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

یونسی ادامه داد: هم استانی های عزیز همچنین می توانند شکایات خود را به ادارات تعزیرات حکومتی ارائه دهند و یا در شهرستان همدان به شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل همدان، ملایر به شماره تلفن ۳۲۲۵۰۰۰۶ ، تویسرکان به شماره تلفن ۳۴۹۲۶۶۵۷ ، نهاوند به شماره تلفن ۳۳۲۳۰۹۰۹ ، بهار به شماره تلفن ۳۴۵۰۴۵۰۰ ، اسدآباد به شماره تلفن ۳۳۱۳۹۰۵۳، رزن به شماره تلفن ۳۶۲۲۲۴۳ ، کبودرآهنگ به شماره تلفن ۳۵۲۲۶۰۰۰، فامنین به شماره تلفن ۳۶۸۲۵۲۸۶ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha