کشف و معدوم سازی گوشت فاسد در همدان

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبر: 85092146
کشف و معدوم سازی گوشت فاسد در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ۲۴۰ کیلوگرم گوشت فاسد و تاریخ مصرف گذشته در جریان بازدید سرزده از صنوف، هتل ها و رستوران های این استان کشف و معدوم شد.

مرضیه یونسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس سیاست های سازمان تعزیرات حکومتی و در ادامه گشت های مشترک با همکاری مراجع نظارتی، تیمی با حضور نمایندگانی از تعزیرات، جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت سرزده از سردخانه ها، هتل ها، رستوران ها، مرغ فروشی ها و قصابی ها بازرسی کردند.

وی اضافه کرد: در جریان این بازرسی سرزده همچنین تعداد ۱۰ کارتن مرغ منجمد عرضه خارج از شبکه از سردخانه یک فروشگاه کشف و دستور توزیع آن صادر شد.

کشف و معدوم سازی گوشت فاسد در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: یک واحد مرغ فروشی نیز به دلیل گرانفروشی مرغ به قیمت ۸۰ هزار تومان، پرده حاوی تخلف گرانفروشی بر سر در مغازه نصب شد که باید این بنر به مدت سه روز در این محل بماند.

وی با اخطار جدی به واحدهای صنفی متخلف و قدردانی از کسبه با انصاف به خاطر سهیم بودن در آرامش بازار با رعایت قانون و حقوق مصرف کنندگان از شهروندان خواست در صورت بروز تخلف موضوع را از طریق اتماس با شماره ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی کند.

وی یادآوری کرد: سال ۱۴۰۱ در حوزه کالا و خدمات تعداد ۱۳ هزار و ۳۴۸ پرونده، در حوزه قاچاق کالا و ارز ۹۵۴ پرونده، در حوزه بهداشت و درمان ۸۳۳ فقره و در مجموع ۱۵ هزار و ۱۳۵ فقره پرونده با محکومیت بیش از ۵۲ هزار و ۲۹۳ میلیارد ریال رسیدگی و مختومه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha