۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85061821
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سفرهای نوروزی در استان سمنان تاکنون بدون تصادف فوتی بود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: تصادف منجر به فوت طی سفرهای هموطنان تاکنون در محورهای ارتباطی استان رخ نداد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در جریان بازدید از ایستگاه پویش همراهان سفر ایمن در ورودی شهرستان آرادان در غرب استان سمنان افزود: تا شب گذشته در سطح راه های استان تصادف منجر به فوت ثبت نشد.

استاندار سمنان گفت: پویش همراهان سفر ایمن با هدف رفع خستگی مسافران و ایجاد نشاط، شادابی و کاهش تصادفات در جاده های استان طرحی ارزنده است.

وی از برگزاری برنامه پویش همراهان سفر ایمن به محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر کرد و ابراز داشت: در سال ١۴٠١ به دلیل کاهش محدودیت های کرونایی و نوروز پیش رو به علت تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی، مسافرت ها افزایش یافته است.

هاشمی افزود: طی سه ماه گذشته جلسات خدمات سفر استان به مسافران و زائران امام هشتم(ع) برگزار و تمامی امکانات استان برای آسودگی خاطر مسافران و زائران امام مهربانی بسیج شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: تمامی سفرها بی‌خطر باشد و تمام هموطنان در سال ۱۴۰۲ سالی توام با موفقیت و پبروزی و سلامتی داشته باشند.

استاندار سمنان همچنین در بازدید از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: تمامی امکانات استان در بخش های مختلف برای فراهم‌سازی بستر تردد ایمن و آسان برای مسافران و زائران حضرت ثامن‌الائمه(ع) در راه های استان بسیج شده است.

هاشمی تاکید کرد: با آغاز سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ جاده های استان سمنان بستر تردد ایمن و آسان مسافران را به نحو شایسته فراهم کرده است.

وی خدمت به مسافران و زائران امام هشتم(ع) را بالاترین عزت و افتخار دانست و افزود: خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان به خاطر یکنواختی و چشم‌انداز راه های استان واژگونی و تصادفات را به همراه دارد.

به گفته هاشمی، افزایش مدت ماندگاری مسافر، رفع خستگی از طریق برپایی نمایشگاه های محصولات و صنایع دستی و ترغیب به حضور در شهرها در دستور کار دستگاه‌های مرتبط استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تمام امکانات استان سمنان در راستای خدمت رسانی به زائران بسیج شده است و در این‌ میان اقدامات ارزشمندی برای ایمنی سفرهای هموطنان انجام شد.

استاندار سمنان اظهار امیدواری کرد: طرح حرم تا حرم‌که از مطالبات به حق مردم است و در کاهش تصادفات تاثیر به سزایی درد، با پیش بینی اعتبار مناسب تکمیل شود.

بیش از ۶۵٠ کیلومتر از محور ارتباطی غربی-شرقی کشور از استان سمنان عبور می‌کند و نوروز امسال ٢۵٠ پایگاه پلیس راه، امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، راهداری، و دهیاری روستاهای بین‌راه و دارای جاذبه گردشگری، ارایه‌کننده خدمات به مسافران عبوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha