۳۱ پایگاه اورژانس در سبزوار آماده‌ خدمت‌رسانی به مسافران شد

سبزوار- ایرنا- رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۳۶۰ کارشناس اورژانس ۱۱۵ در قالب ۳۱ پایگاه اورژانس در این دانشگاه آماده‌ خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی شدند.

به گزارش ایرنا، دکتر غلامعباس کافی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این نیروهای اورژانس با استفاده از ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نیز ۲ ایستگاه سلامت مستقر در پلیس راه و پارک بهمن در طرح نوروزی فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده های غرب خراسان رضوی، تمهیدات لازم برای رسیدگی به رخدادهای رانندگی و ترافیکی این ایام در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به حادثه دیدگان حوادث و سوانح احتمالی نیز در ایام تعطیلات نوروزی ستاد بحران اورژانس در مرکز کنترل و فرماندهی عملیات بحران این مرکز تشکیل می شود.

کافی افزود:‌ همچنین گروه های امدادی اورژانس ۱۱۵ در پایانه های مسافربری اتوبوس و قطار مستقر شده اند تا در ساعات تردد قطارها و ازدحام اتوبوس ها بتوانند به مصدومان احتمالی کمک کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha