۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۵۱
کد خبرنگار: 1100
کد خبر: 85061934
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پیگیری مطالبات مردمی در دستور کار ایرنا فارس باشد

شیراز-ایرنا- استاندار فارس گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) باید مطالبات مردم در بخش‌های مختلف را پیگیری کند تا به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمدهادی ایمانیه یکشنبه در دیدار سجاد خسروانیان رییس جدید سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس افزود: ایرنا باید مطالبات مردمی را از مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان پیگیری کند تا به سرانجام برسد.

استاندار فارس همچنین بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تاکید کرد.

ایمانیه بیان کرد: باید از ابزارهای نوین رسانه‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی استفاده شود چرا که ابزارهای سنتی کارکرد خود را از دست داده‌اند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت‌های نماینده عالی دولت در استان، گزارشی از رویکردهای جدید این خبرگزاری در استان را ارایه کرد.

سجاد خسروانیان، فعال سازی بخش چندرسانه‌ای را یکی از اهداف و برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: به دنبال آن هستیم تا هم صدای مردم و هم صدای مسوولان باشیم و با ایفای نقش موثر به توسعه استان در بخش‌های مختلف کمک کنیم.

به گزارش ایرنا، سجاد خسروانیان رییس جدید سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان فارس ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل اخبار استان‌ها و مدیر منطقه یک خبری ایرنا معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha