رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس معرفی شد

شیراز-ایرنا- سجاد خسروانیان رییس جدید سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان فارس در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل اخبار استان‌ها و مدیر منطقه یک خبری ایرنا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نادری مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در حکمی سجاد خسروانیان را به عنوان رییس این سازمان در استان منصوب کرد.

در حکم مدیرعامل ایرنا بر حرکت در مسیر برنامه های تحولی خبرگزاری جمهوری اسلامی، توجه ویژه به اصول سه گانه صحت، دقت و سرعت در خروجی اخبار، پوشش خبری کیفی و توجه به فراگیری و جامعیت آن، نوآوری در سبک ارایه محتوا و حرکت به سوی تولید و عرضه محتواهای فاخر در تعامل با بخش های دیگر معاونت خبر تاکید کرده است.

نادری همچنین در حکم خسروانیان، بر اهتمام نسبت به انعکاس دستاوردهای دولت مردمی و پرداختن شایسته به مطالبات عمومی جامعه و حضور قوی و موثر در صحنه های خبری و استفاده از ظرفیت های استانی، در مسیر تقویت امید، اعتماد و سرمایه اجتماعی و ارتقای جایگاه حرفه ای ایرنا تاکید کرده است.

به گزارش ایرنا، در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس از زحمات و تلاش‌های سید احمد نجفی تقدیر و سجاد خسروانیان به عنوان رییس جدید این خبرگزاری معرفی شد.

رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس معرفی شد

سید احمد نجفی پیش از این ازچهارم مهرماه ۱۳۹۵ تاکنون عهده دار این مسوولیت بود. دفتر ایرنا در لارستان در این مدت راه اندازی شد.

سجاد خسروانیان پیش از این دستیار و مشاور اجرایی استاندار مازندران و عضو کمیته انتصابات این استان، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مازندران و سردبیر(رییس) استانهای ایرنا بوده است.

رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس معرفی شد

خسروانیان همچنین مدرس دانشگاه در استان‌های فارس و تهران بوده و عضو هیات امنای دانشگاه صنعتی بابل را در کارنامه کاری خود دارد.

بخشدار همایجان شهرستان سپیدان، مشاور رییس ورزش و جوانان تهران، مشاور و مدیر روابط عمومی در فرمانداری‌های استان تهران و عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این استان از دیگر سوابق سجاد خسروانیان است.

رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس همچنین عضو هیات مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha