سپاه کرمانشاه ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

کرمانشاه_ایرنا_ فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی خبر داد و گفت: این بسته‌ها مناسبت ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع می‌شود و ارزش هر بسته حدود یک میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «بهمن ریحانی» روز سه‌شنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) محل چینش بسته های معیشتی بیان داشت: در سنوات گذشته بیش از ۸۰۰ هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع کرده ایم که اگر میانگین هر بسته را ۵۰۰ هزار تومان در نظر بگیریم رقمی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع شده است.

وی افزود: سپاه علاوه بر این کارها در پروژه های عمرانی مناطق محروم کار کرده به گونه ای که هزار و ۷۷ پروژه عمرانی مانند ساخت خانه نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و نیز آبرسانی و ساخت جاده انجام داده است.

سپاه کرمانشاه ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

سردار ریحانی تصریح کرد: یکی از کارهای زیبایی که الان در حال انجام است پروژه آبرسانی به روستاهای محروم دارای مشکل آب شرب است که در قرارگاه امام حسن (ع) سپاه روستاهای دارای مشکل آب بین سپاه استان و قرارگاه نجف اشرف توزیع شده است و هم اکنون سپاه استان آبرسانی به حدود ۱۵۰ روستا را انجام می دهد.

وی در ادامه گفت: سپاه استان در سنوات گذشته بیش از ۱۸۷ میلیارد تومان در پروژه های عمرانی هزینه کرده است ، ضمن اینکه در ۲ سال گذشته هزار و ۵۳۴ زندانی جرائم غیرعمد که مشکل مالی داشته اند با کمک سپاه و خیرین آزاد شده اند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) در ادامه اشاره ای به توزیع اقلام بهداشتی و دارویی در میان نیازمندان در زمان کرونا داشت و گفت: بیش از ۷۷۰ هزار بسته دارویی و بهداشتی در بین مناطق محروم توزیع شد.

سپاه کرمانشاه ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

سردار ریحانی همچنین به اهتمام سپاه در اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند اشاره کرد و گفت: هزار و ۴۱۱ بسته جهیزیه نیز تقدیم به نیازمندان شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از این کمک ها با کمک خیرین انجام شده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۲ بیش از این اندازه در مناطق محروم در همه بسترها فعالیت داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha