۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبر: 85062269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیکوکاران خلخالی ۲۵ زندانی جرایم مالی را آزاد کردند

اردبیل _ ایرنا _ رئیس دادگستری خلخال گفت: کمک‌های مالی خیران این شهرستان در سال جاری ۲۵ زندانی مالی جرایم غیرعمد را از زندان آزاد کرد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداند.

به گزارش ایرنا، علی نباتی روز دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان خلخال افزود: در طول سال جاری هفت زندانی مالی جرایم غیرعمد از طریق برگزاری جشن گلریزان و کمک‌های مالی مردمی ستاد یاوران دیه خلخال ، ستاد یاوران دیه استان و ستاد دیه مرکز کشور از زندان آزاد شدند.

رئیس دادگستری خلخال گفت: هفت زندانی مالی در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال بدهی داشتند که مبلغ بدهی آنان از طریق کمک‌های مردمی در جشن گلریزان سال جاری تامین شد و با گذشت شاکیان از مقداری از بدهی‌ها و پرداخت وام بانکی، بدهکاران از زندان خلخال آزاد شدند.

وی اضافه کرد: افزون بر موارد فوق، در سال جاری با کمک‌های مالی چند نیکوکار و با پرداخت چهار میلیارد ریال ۱۸ زندانی مالی جرایم غیرعمد و عمد کوچک از زندان خلخال آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

نباتی با بیان اهمیت جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان و مشارکت‌های مالی برای آزادسازی زندانیان گفت: سقف تعهد ستاد یاوران دیه شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های مالی یک‌هزار و ۸۰۰ میلیون ریال بود و خیرین خلخال امسال بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

وی اظهار کرد: در سال آینده سقف تعهد شهرستان خلخال برای آزادسازی زندانیان یک‌هزار و ۹۰۰ میلیون ریال تعیین شده که انتظار می‌رود با جشن گلریزان ماه مبارک رمضان جمع‌آوری و زمینه آزادسازی هفت زندانی مالی جرایم غیر عمده زندان خلخال فراهم شود.

نباتی گفت: مراسم جشن گلریزان سال آینده خلخال همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) ساعت ۱۰ صبح در فرمانداری خلخال با مشارکت دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزاری و با حضور پرشور خیرین و مردم نیکوکار خلخال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تخصیص مبالغ قابل توجهی از سوی دولت برای ایجاد اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات بانکی بند ب تبصره ۱۶ در سال جاری افزود: انتظار می‌رود این وام فقط برای اشتغال افراد هزینه و از پرداخت برای خرید خودرو یا افرادی که مستحق آن نیستند ، جلوگیری شود.

شهرستان خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha