۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲
کد خبر: 85062456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز اسلامشهر در ایام نوروز قاطعانه است

اسلامشهر- ایرنا- مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز اسلامشهر در ایام عید نوروز قاطعانه خواهد بود ، این برخورد قانونی در تمامی ایام تعطیل اجازه فعالیت به سودجویان را نمی دهد. ️

به گزارش ایرنا از فرمانداری اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر روز دوشنبه در آخرین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه عده ای خودشان را آماده کرده اند تا از خلا تعطیلات نوروز برای ساخت و ساز غیر مجاز سوء استفاده کنند، افزود: در حوزه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز تعطیلی نداریم و دستگاههای مسئول نیز باید با هوشیاری کامل آماده مقابله با این پدیده ناپسند در شهرستان باشند.

وی تصریح کرد: برخی اقدامات سلبی توسط دستگاههای نظارتی و امنیتی برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در تعطیلات نوروز انجام خواهد شد. ️

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری، مقابله و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان در سال جاری را موثر و کم نظیر در سطح استان تهران عنوان کرد.

وی ادامه داد: مجبور هستیم برای جبران سهل انگاری ها و قصور صورت گرفته در حوزه مقابل با ساخت و ساز غیرمجاز در سالهای اخیر تلاش مضاعفی داشته باشیم.

حبیبی گفت: مدیران ادارات خدمات رسان در صورت واگذاری انشعاب به ساخت و سازهای غیرمجاز باید پاسخگو باشند. ️

وی همچنین با اشاره به اینکه اراضی کشاورزی امانت آیندگان است و نباید به بهانه کمبود آب اجازه تغییر کاربری اراضی کشاورزی داده شود، خاطرنشان کرد: مسئولان در این حوزه باید نگاه آینده محور داشته باشند و اراضی کشاورزی را حفظ کنند چرا که ممکن است مسائل و مشکلات تامین آب کشاورزی در آینده کاهش یابد.

اسلامشهر با جمعیت ۶۰۰ هزار نفر در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha