۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبر: 85062462
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت حدود پنج میلیون اقامت نوروزی در مازندران

۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبر: 85062462
ثبت حدود پنج میلیون اقامت نوروزی در مازندران

ساری- ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت که تاکنون چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر شب اقامت مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های این استان ثبت شده است.

مهران حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این تعداد اقامت مسافران نورورزی را از زمان آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران از تاریخ ۱۶ اسفند تا امروز اعلام کرد.

وی با اشاره به حضور یک میلیون و ۲۵۰ هزار مسافر در اماکن و تاسیسات اقامتی مازندران اظهار کرد: همچنان ظرفیت اقامتی استان جوابگوی حضور مسافران است و در زمان حاضر این ظرفیت ها تکمیل نشده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: همچنان مناطق غرب استان بیشترین حجم حضور مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده که تراکم مسافر در آن مناطق منجر به بروز ترافیک سنگین شده است.

وی تعداد خودروهای سواری ورودی به مازندران تا روز گذشته را ۸۰۰ هزار و ۲۵۳ دستگاه اعلام کرد و افزود: همچنین در این مدت، هفت میلیون و ۱۳۱ هزار لیتر بنزین معمولی و سوپر در جایگاه های بنزین استان عرضه شد.

حسنی شمار خودروهایی که به بوستان های جنگلی مازندران وارد شدند را حدود ۲ هزار دستگاه خودرو ذکر کرد.

وی اضافه کرد: در این مدت، ۲۸۸ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری مازندران انجام که منجر به ۳۹مورد تذکر و هشت مورد اخطار کتبی به صاحبان آنها شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha