۱ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 5426
کد خبر: 85062666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهار تورم نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاهها است

تهران - ایرنا- عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مهار تورم و کنترل نقدینگی فقط کار قوه مجریه نیست و همه دستگاه ها و سازمان ها درسته حاکمیت باید با دولت و با یکدیگر در این باره همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام« مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: مهار تورم و کنترل نقدینگی فقط کار قوه مجریه نیست.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید در این باره با یکدیگر تعامل و همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید از هرگونه اقدامی که با عشق باعث رشد نقدینگی و افزایش پایه پولی می‌شود، جلوگیری کنن.

این نماینده مجلس ادامه داد: به طور خاص بانک ها نباید اقداماتی را در دستور کار خود داشته باشند که منجر به تورم و افزایش نقدینگی در جامعه شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب شعارهای اقتصادی را در سال های اخیر برای نامگذاری سال انتخاب کرده اند و این نشان می دهد که ایشان توجه، دقت و تاکید ویژه‌ای برای رشد اقتصادی مهار تورم و رونق تولید دارند.

سلیمی خاطرنشان کرد: در حوزه تولید باید بنگاه های اقتصادی بتوانند سهولت فعالیت داشته باشند و موانع پیش روی آنها باید برداشته شود.

وی افزود:شکی نیست که کنترل و مهار تورم و نقدینگی در سایه رشد تولید و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی اتفاق می افتد و مهار تورم مستلزم رشد تولید است.

به گزارش ایرنا رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در ابتدای سال جدید شعار مهار تورم و رشد تولید را برای سال ۱۴۰۲ انتخاب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha