تحقق شعار سال رمز موفقیت نظام برای عبور از گردنه‌های دشوار اقتصادی است

اراک - ایرنا - نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار سال رمز موفقیت نظام برای عبور از گردنه‌های دشوار اقتصادی و پایان پیچ تاریخی برای پیش روندگی و پیش برندگی اهداف والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

«محمود احمدی بیغش» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود شعار سال می‌تواند بستر ساز واقعی رونق و شکوفایی تولید در کشور و اشتغال آفرینی در عرصه اقتصاد شود.

وی تاکید کرد: تولید واقعی و با کیفیت، رکن اصلی اقتصاد ملی است که این مهم طی سالهای زیادی از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی مورد هدف واقع شده تا ایران اسلامی نتواند در این حوزه موفق باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رونق و رشد تولید، حلال مشکلات و راه برون رفت از گرفتاری‌ها و موانع اقتصادی به ویژه مهار تورم است.

احمدی بیغش گفت: تولید در این شعار، به معنای افزایش اشتغال، درآمد، ایجاد رفاه و افزایش رضایتمندی جامعه از عملکرد کارگزاران نظام است و تمامی مسئولان وکارگزاران نظام اسلامی وظیفه دارند در تحقق این مهم نقش‌آفرینی کنند.

***حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان کلید موفقیت در رشد تولید است

وی حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و جلوگیری از قاچاق کالا را کلید موفقیت در رشد تولید دانست و عنوان کرد: تاکید بر تولید نباید تنها جنبه انتزاعی و ذهنی داشته باشد بلکه باید جنبه عینی و عملی به خود گرفته و نمود آن در جامعه برای مردم ملموس و مشهود باشد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این شعار تنها مختص دولت و رکن کارگزاری و کارگزاران نیست بلکه تحقق آن اراده کل جامعه و مشارکت متعهدانه همه مردم را نیز می طلبد.

رهبر معظم انقلاب سال جاری را با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری نموده‌اند.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha