استاندار تهران:  امروز پلیس نماد عزت و اقتدار ملت ایران است

شهرری- ایرنا- استاندار تهران با بیان اینکه امروز پلیس تابلو نمادین عزت و اقتدار ملت ایران است، گفت: شناخت صحیح جغرافیای جرم از مقتضیات کار پلیس است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری روز سه شنبه در رزمایش نوروزی ۱۴۰۲ فرماندهی انتظامی کل کشور در میدان آزادی تهران با تبریک فرارسیدن سال نو از زحمات پلیس تقدیر کرد و اعلام کرد: امروز پلیس تابلو نمادین عزت و اقتدار ملت ایران است و همه نیروهای جان بر کف پلیس مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و مسیر پیشکسوتان جهاد و شهادت را پیش می‌برند.

وی ادامه داد: تامین امنیت با تنوع خاص ماموریتی در دستور کار نیروی انتظامی است و شناخت صحیح از جغرافیا و نگاه حرفه‌ای از مقتضیات امروز پلیس است.

استاندار تهران:  امروز پلیس نماد عزت و اقتدار ملت ایران است

فخاری گفت: فرماندهی انتظامی کشور قطعا با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در ایام تعطیل با اقتدار ماموریت‌های خود را انجام خواهند داد و امنیت را برقرار می‌کنند.

زمایش نوروزی ۱۴۰۲ فرماندهی انتظامی کل کشور صبح امروز با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا در میدان آزادی برگزار شد.

بازدید استاندار تهران از پایگاه هلال احمر

همچنین استاندار تهران همزمان با اولین روز از سال نو از پایگاه هلال احمر منطقه ۲۲ تهران بازدید کرد.

این بازدید فخاری با همراهی مدیرکل مدیریت بحران استان تهران انجام شد و استاندار ضمن اطلاع از امکانات و تجهیزات پایگاه امداد و نجات منطقه ۲۲ تهران با امدادگران و نجاتگران کادر و داوطلب حاضر به گفت و گو پرداخت و از زحمات آنها تقدیر و تشکر کرد.

استاندار تهران:  امروز پلیس نماد عزت و اقتدار ملت ایران است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha