پلیس خط مقدم ناامید سازی توطئه دشمن است

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس به عنوان ایجاد کننده نظم و امنیت، به خط مقدم ناامیدسازی و شکست توطئه دشمن تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه در مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که با حضور سردار حسین نجاتی جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله، علیرضا فخاری استاندار تهران و سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد، افزود: فراجا امروز برای مردم، در میان مردم و با مردم در مسیر تامین بالاترین امنیت خدمت می‌کند.

تماس روزانه ۳۵ هزار نفر با پلیس تهران

وی گفت: روزانه ۳۵ هزار تماس و در هر سه ثانیه یک تماس با فرماندهی انتظامی در پایتخت، نشان از ارتباط بسیار گسترده و پیچیده و حاکی از اعتماد مردم به پلیس است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس با ارتباط مستقیم خود مهمترین نهاد در ایجاد ارامش و امنیت است و در جای جای کشور از خیابان‌ها تا مرزها، پلیس را خط مقدم خنثی سازی توطئه دشمن برای ایجاد ناامنی می‌دانند.

پلیس خط مقدم ناامید سازی توطئه دشمن است

وی به تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: تحریم‌های دشمن نشانه عصبانیت آنها از بالندگی، استقلال و آرامش مردم زیر سایه جمهوری اسلامی است.

کشف ۱۲ تُن مواد مخدر در نیمه نخست امسال

به‌گفته وی، در ۶ ماهه نخست سال جاری کشف ۱۲ تُن انواع مواد مخدر، بیش از ۳۰۰ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری، ۱۸ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق تنها گوشه‌ای از خدمات پلیس برای جلوگیری از نظم عمومی، افتصادی و شهروندی است.

سردار محمدیان با بیان اینکه نیمی از فعالیت پلیس خدماتی است، ادامه داد: پلیس خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند و هیچ توقعی برای انجام این خدمت ندارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: عهد می‌بندیم در اجرای قانون و حفظ دستاوردهای انقلاب تا پای جان ایستاده و از حریم انقلاب، نظام و مردم دفاع می‌کنیم.

پلیس خط مقدم ناامید سازی توطئه دشمن است

استاندار تهران نیز در این مراسم گفت: پلیس امروز به تولید کننده امنیت تبدیل شده و با تمام توان خود را سپری برای آرامش مردم کرده است.

علیرضا فخاری اضافه کرد: امنیتی که پلیس ایجاد کرده تاثیرش امروز در همه ابعاد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مردم قابل لمس است.

به گفته او، فراجا فرزندان آزاده و جان بر کف هستند و با وجود تمامی موانع تلاش می‌کنند که امنیت را برای مردم ایجاد کنند.

استاندار تهران ادامه داد: پلیس ما فراتر از نیروی تامین کننده نظم و امنیت است زیرا امروز در برابر نقشه‌های شوم دشمنان نیز ایستاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha