فرمانده سپاه سیدالشهدا: اقشار مردم از خدمات پلیس بهره مند هستند

شهر ری - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام ضمن تبریک هفته انتظامی گفت: تمامی اقشار مردم از خدمات و زحمات پلیس خدمتگزار بهره مند هستند.

به گزارش ایرنا ، فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا و فرمانده سپاه ری روز شنبه با همراهی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با حضور در فرماندهی انتظامی این شهرستان هفته فراجا را به سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی و پرسنل خدوم فراجا شهرستان ری تبریک عرض کردند .

فرمانده سپاه سیدالشهدا: اقشار مردم از خدمات پلیس بهره مند هستند

سردار ذوالقدر ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ طرهانی و تدابیر خوب وی و پرسنل پرتلاش شهرستان ری در حفظ امنیت گفت : مردم ما همیشه سپاسگذار پلیس هستند حتی کسانی که شاید به ظاهر مخالف باشند در سختی ها به پلیس مراجعه می کنند و این یعنی همه از زحمات پلیس خدمتگزار منتفع می شوند .

سخنگوی فراجا ، هفته انتظامی را امسال از پنج شنبه سیزدهم مهرماه با غبارروبی مزار شهدا و پایان آن را چهارشنبه نوزدهم مهرماه اعلام کرد.

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی پلیس تصریح کرد: شعار امسال هفته انتظامی «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» انتخاب شده تا در سایه مشارکت و همکاری مردم و خدمت بی منت پلیس، امنیت و آرامش در ابعاد مختلف برقرار شود.

نیروی انتظامی در تولید سرمایه اجتماعی نقش خود را بخوبی ایفا کرده

فرمانده سپاه سیدالشهدا: اقشار مردم از خدمات پلیس بهره مند هستند

محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت در پیامی ضمن بزرگداشت هفته فراجا گفت: نیروی انتظامی، یکی از سازمان هایی است که ماموریت های آن در تمامی امور زندگی مردم تاثیرگذار بوده و در تولید سرمایه اجتماعی نقش خود را بخوبی ایفا کرده است.

وی افزود: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی و قضایی شاهد اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین المللی هستیم و این عزت و اقتدار به جهانیان ثابت شده است و همه ما باید قدرشناس و قدردان این جایگاه ویژه باشیم.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه و امین مردم مشاهده کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور نیروی انتظامی در رده های مختلف شهرستان پاکدشت و خانواده های ایشان تبریک عرض نمود و با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه این نیرو، توفیقات روز افزون همه عزیزان را در راه انجام وظایف و رسالت های محوله، از درگاه ایزد منان مسالت کرد.‌

هفته انتظامی از پنجشنبه سیزدهم تا چهارشنبه نوزدهم مهرماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha