۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85062964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸ دستگاه خودرو شوتی در نهبندان توقیف شد

۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبر: 85062964
۳۸ دستگاه خودرو شوتی در نهبندان توقیف شد

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی نهبندان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت قاچاق، ۳۸ دستگاه خودرو را توقیف کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رمضان مرادی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و همچنین برخورد با خودروهای شوتی که روزهای پایانی سال گذشته اجرا شد شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان سوخت پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی وکنترل محورهای فرعی شهرستان نهبندان، ۳۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت را شناسایی و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی نهبندان افزود: ماموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در بازرسی از خودروها، ۱۷ هزار و ۸۶۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۳۸ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha