۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85066634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه خودروی حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبر: 85066634
سه خودروی حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

بیرجند - ایرنا - سه هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی از سه خودروی سواری در شهرستان نهبندان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان روز یکشنبه گفت: ماموران انتظامی پاسگاه سهل‌آباد نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به سه سواری پژو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رمضان مرادی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار سه هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری بیرجند و مجاورت کشور افغانستان قرار گرفته و از مسیرهای تردد به سمت استان سیستان و بلوچستان است.

بنابر اعلام مسوولان استانی کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۴۰۰ درصد رشد داشته و تردد خودروهای سوخت‌بر (شوتی) با سرعت بالا در جاده‌های خراسان جنوبی تبدیل به معضل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha