نخستین شب نوروز با سه حادثه واژگونی خودرو در کرمان؛ یک نفر کشته و ۱۵ نفر مصدوم شدند

کرمان - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: نخستین شب نوروز در محورهای این استان با سه حادثه واژگونی خودرو، کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۱۵ نفر دیگر همراه بود.

سید محمد صابری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه اول که ساعت ۲۳ و ۲۱ دقیقه شب گذشته یکم فروردین در محور ماهان به کرمان (بعد از سیلو) رخ داد واژگونی یک دستگاه تویوتا هایلوکس گزارش و بلافاصله ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در پی این حادثه یک زن حدود ۴۵ ساله به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت و سه کودک ۶ تا ۱۱ ساله و یک مَرد ۴۴ ساله مصدوم شدند که این افراد بعد از دریافت اقدامات درمانی مناسب با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: در حادثه دوم که ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه گزارش واژگونی یک دستگاه پراید در محور راین به جیرفت (دوراهی حسین آباد) دریافت شد نیز یک تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: این حادثه نیز۶ مصدوم برجای گذاشت که شامل چهار زن و یک مَرد با رده سنی ۱۷ تا ۵۰ ساله و یک پسر بچه هفت ساله است که و بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب، ۲ مصدوم در محل حادثه توسط تیم فوریت های پزشکی به صورت سرپایی درمان و چهار مصدوم با حال عمومی مساعد به مرکز درمانی راین منتقل شدند.

دکتر صابری اظهار داشت: در حادثه سوم که ساعت ۰۰:۱۸ بامداد چهارشنبه دوم فروردین ماه واژگونی سواری پراید در محور رابر به بافت (دوراهی اسکر) گزارش شد نیز یک تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: این حادثه هم پنج مصدوم شامل یک کودک پنج ماهه و ۲ زن و ۲ مَرد با رده سنی ۲۰ تا ۲۸ ساله برجای گذاشت که یک مصدوم بعد از دریافت اقدامات درمانی مناسب در محل حادثه به صورت‌ سرپایی درمان شد و چهار مصدوم دیگر نیز با حال عمومی‌ مساعد به بیمارستان امام خمینی (ره) رابر منتقل شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha