۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85063510
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

۵۸ نفر در طرح نوروزی هلال احمر امدادرسانی گیلان شدند

رشت _ ایرنا _ مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: از آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر تا پایان اول فروردین ۵۸ نفر در حوادث رانندگی امدادرسانی شدند.

سیاوش غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد در قالب ٢٢ حادثه امدادرسانی شدند.

وی امدادرسانی در محل حادثه رانندگی، انتقال به بیمارستان و رهاسازی از خودروی حادثه دیده از جمله موارد خدمات رسانی هلال احمر گیلان در پی ۲۲ حادثه عنوان کرد و افزود: ۱۶ دستگاه خودروی آمبولانس، ۶ ست نجات و ۲۶ تیم عملیاتی متشکل از ۷۴ نفر عوامل امدادی در این تعداد حوادث حضور داشتند.

غلامی با اشاره به اینکه در این مدت ۷ مورد عملیات فنی رهاسازی در حوادث ترافیکی انجام شده از مسافران و هم استانی ها خواست تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ ضمن حفظ خونسردی برای بهره‌مندی از خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند یا به نزدیک‌ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

مدیرعامل حمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: ۳۴ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات با ۱۷ شعبه شهرستان به همراه ۱۸۰ نجاتگر در طول ایام نوروز به مسافران استان خدمات ارائه می دهند.

وی بیان کرد: طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با بهره‌گیری روزانه از ۱۹۱ عضو جوانان جمعیت هلال احمر گیلان برای کمک به انجام سفر ایمن، آسایش و آرامش مسافرین از طریق اطلاع‌رسانی نسبت به وضعیت راه‌ها و مقاصد سفر در حال اجراست.

۵۲ پایگاه و پست های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر گیلان برای اجرای طرح های نوروزی و خدمت رسانی به مسافران در استان فعال شد. بیشتر بخوانید: ۵۲ پایگاه و پست هلال احمر گیلان در طرح نوروزی خدمت رسانی می‌کند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha